BILLETTER
BILLETTEN DIN GJELDER I 2022!
OverOslo 2022 er utsolgt for ordinære billetter.
Din kjøpte billett til 2020/2021 gjelder for 2022. Merk:
Billettene følger dag, ikke dato. Har du en fredagsbillett fra 19. juni i 2020, gjelder den for fredag 17. juni i 2022 osv. For ordens skyld; du kan ikke bytte billettene du allerede har til andre OverOslo-datoer.
Nye billetter til 2022 vil ikke bli utskrevet, du beholder bare den du har. QR-koden er gyldig adgangstegn.
OBS: OverOslo har 18-års aldersgrense alle dager. Vergeordningen gjelder for barn fra 16 og oppover på onsdag og torsdag 2022. Fredag og lørdag gjelder fullstendig aldersgrense 18 år.
Har du spørsmål, når du oss på post@overoslo.no.
OM UGYLDIGE BILLETTER
Vi fraråder på det sterkeste å kjøpe billetter fra andre steder. Det forekommer salg av både ugyldige og dupliserte billetter.
Publikum med ugyldige billetter vil dessverre bli avvist ved festivalens innslipp. Husk at det også er forbud mot å selge billetter videre til en høyere pris enn utsalgspris.
KOLONIHAGEN
LEDIGE BILLETTPAKKER I KOLONIHAGEN 2022!
Kolonihagen (tidligere Storstua) ligger midt i festivalområdet og tilbyr en perfekt ramme for vennegjengen!
Grupper over åtte personer får eget bord som man beholder hele kvelden.
Kolonihagen er oppvarmet og har egen bar. Gå til og fra som du ønsker. Kort vei til alt!
I billettpakken inngår festivalbilletten og stor sommerbuffet.
Det er noen få ledige pakkebilletter i Kolonihagen
16.-18. juni.
Send en billettforespørsel HER
OBS!
Selv om OverOslo meget sjeldent opplever at band og artister kansellerer sine spillejobber, kan det inntreffe programendringer også hos oss.
Refusjon av kjøpte billetter skjer kun om OverOslo avlyser en hel festivaldag av andre grunner enn force majeure. Billetter refunderes ikke om en eller flere av artistene kansellerer sin opptreden.
JEG FINNER IKKE BILLETTEN MIN
INGEN GRUNN TIL BEKYMRING, DETTE LØSER SEG
Alle som har kjøpt billett til OverOslo 2020 og 2021, skal ha gyldige billetter til festivalen i 2022.
Dersom du ikke finner billetten din er det et par ting du kan prøve:
1) Logge inn på din Ticketmaster-bruker på nett, og se om den ligger der.
2) Søk på «Ticketmaster» eller «OverOslo» i søkefeltet på e-posten din.
3) Laste ned Ticketmaster-appen og se om du har en bruker der hvor billetten ligger.
4) Kontakte Ticketmaster via dette skjema:
https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360001712738
Har du byttet e-post i mellomtiden ber vi deg ta direkte kontakt med Ticketmaster via skjema i punkt 4.

.jpg)


